Waarom rigobertha?

Je wilt een VPA inhuren omdat je te veel werk hebt en een deel daarvan wilt uitbesteden.
Daarvoor zoek je natuurlijk iemand die betrouwbaar is, zorgvuldig werkt en de diensten op tijd levert. Daarnaast wil je iemand die meedenkt over hoe sommige zaken het best aangepakt kunnen worden. 

Bij Rigobertha krijg je waar voor je geld. We zullen samen bespreken wat exact gedaan moet worden en wanneer, waarbij ik op basis van mijn kennis en ervaring ook zal adviseren. Bovendien wordt alle informatie met discretie behandeld.

Samen zullen we ervoor zorgen dat je meer tijd overhoudt en daardoor meer aandacht kunt besteden aan je onderneming. 

WIE BEN IK?

Mijn naam is Anneke van Leeuwen.
Ik heb veel ervaring in internationale administratieve en managementfuncties.

Ik heb gewerkt bij non-profit organisaties en in de farmaceutische industrie. In mijn laatste functies gaf ik leiding aan Customer Operations, ofwel verkoop binnendienst. 

Ik heb een grote interesse in taal en spreek dan ook Engels, Duits, Frans en Spaans. Russisch kan ik lezen en ik heb een semester Arabisch gedaan aan de Universiteit van Leiden. 

Ik heb Rigobertha opgericht omdat ik het leuk vind om administratief en organisatorisch werk te doen voor verschillende organisaties en bedrijven, waarbij ik mijn kennis en ervaring kan inzetten. 

Klik hieronder door naar mijn CV om meer te weten te komen over mijn opleidingen en ervaring.

Virtual Professional assistance

Als VPA richt ik mij vooral op tekst en taal.

Ik kan correspondentie, publicaties en documenten proeflezen, redigeren of opstellen. Daarnaast kun je me benaderen voor onderstaande diensten:

  • Vertalen van teksten vanuit het Engels, Frans, Spaans en Duits.
  • Procedures opstellen.
  • Vergaderingen voorbereiden en notuleren (online).
  • Events organiseren.
  • Klantbestanden organiseren.
  • Inbox beheren.
  • Klantenservice opzetten.


De diensten kunnen als product worden afgenomen (eenmalig) of als pakket voor langere tijd. Het minimaal aantal uren per week is dan 3 en maximaal 12. Ik werk vanuit mijn eigen kantoor, dus de enige kosten zijn de gewerkte uren.

Vertrouwenspersoon

Als werkgever ben je verplicht om te zorgen op een veilige werkomgeving. Dit betreft niet alleen lichamelijke veiligheid; het gaat ook over bescherming tegen pesten, discriminatie, (seksuele) intimidatie en agressie. Ongewenste omgangsvormen kunnen een grote invloed hebben op iemand, zoals een gevoel van onzekerheid of angst, stress, fysieke klachten of verminderde productiviteit. Een gesprek met een vertrouwenspersoon kan bijdragen aan het voorkomen of verhelpen van deze problemen.

De vertrouwenspersoon bespreekt de zaak met de medewerker en adviseert over de vervolgstappen. Of de medewerker nu een gesprek wil met de persoon die het ongewenste gedrag vertoonde, of een leidinggevende, of een officiële klacht wil indienen – het is aan de melder zelf. De vertrouwenspersoon begeleidt en adviseert, maar neemt zelf geen stappen: de regie blijft bij de melder.

Ook integriteitsschendingen kunnen met de vertrouwenspersoon besproken worden.

De gesprekken zijn vertrouwelijk en de vertrouwenspersoon heeft een intern verschoningsrecht.

Ik werk als extern vertrouwenspersoon (gecertificeerd). Als bedrijf sluit u een overeenkomst af voor EUR 600 per jaar. Hiervoor zorg ik dat ik op de hoogte ben van de betreffende procedures in uw bedrijf en dat ik bereikbaar ben voor uw medewerkers.

Daarnaast komen activiteiten als de gesprekken met melders, informatiesessies voor het personeel en het maken en presenteren van een jaarverslag. Ik kan ook helpen bij het opstellen of bijwerken van de procedures. Voor deze activiteiten reken ik EUR 90 per uur.

 

Wilt u meer informatie?
Bel dan met Anneke van Leeuwen, 06-16158605 of stuur een mail naar info@rigobertha.nl.

Contact informatie